(2016/2017)
Vizuální styl firmy - CI 09/2016 Cíle: Vytvořit novou firemní identitu odrážející potenciál mladého designéra na volné noze, který se zabývá grafickým designem a tiskem bílou barvou. Odlišit CI od jiných freelance designerů a grafických studií. Držet se pravidla „méně je více” - KISS (Keep It Short and Simple). Účel: Kompletní CI bude používána ve veškeré externí komunikaci a to včetně webu, tištěných materiálů, vizitek, prezentací, dotazníků, atp. Umístění: Zaměřeno na cílové skupiny v České republice. Cílové skupiny: Podnikatelé, firmy a organizace, startupy,.. Sběr informací o prostředí viz. fotografie. Jedinečný prodejní argument, prvek odlišnosti: Funkční design, který dokáže vhodně komunikovat s cílovou skupinou. Smysl pro detail, individuální přístup, současný český i světový grafický design. Nabídka digitálního tisku, včetně tisku bílou barvou - technologie CMYW, řezaná grafika.

ke stažení česky

další práce