(2018/2019)
FoodPrint aneb Jsme to, co jíme… Mezinárodní studentský projekt čtyř univerzit, který reaguje na lidský vztah k jídlu – jak již z názvu vyplývá – propojuje právě angličtina, a to ve snaze zasáhnout co nejglobálnější publikum. Koncept vizuální identity v sobě odráží spojení významu jídla a díky spodobě znělosti v anglické výslovnosti též významu stopy, kterou člověk otiskuje do jím obývaného prostoru. Svým interaktivním zpracováním v podobě samolepky si klade za cíl upoutat pozornost nezúčastněného publika a upozornit ho tím na danou problematiku. Jedná se tedy spíše o formu připomínající svým charakterem hnutí. Samolepku je možné umístit nejen na produkty vzniklé v rámci projektu, ale také například na popelnice vykazující na první pohled plýtvání jídlem, či na jiná veřejná místa. Možným přidáním podlinky s webovou adresou tak vznikne nejen prvek upozorňující na dané téma, ale i samostatně fungující předmět reklamy, který diváka upozorní a zároveň nasměruje na web s kompletními informacemi. Logo v podobě samolepky je stejně tak funkční i v případě umístění na reklamní předměty nebo na webovou stránku.

ke stažení česky
ke stažení tisková kvalita

další práce